توضیحات نوبخت درباره فوق العاده ویژه فرهنگیان-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

توضیحات نوبخت درباره فوق العاده ویژه فرهنگیان

نوبخت در مورد فوق العاده ویژه فرهنگیان توضیحاتی را در اینستاگرام ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 30
کد خبر: ۹۳۷۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر محمد باقر نوبخت در در لایو زنده در مورد فوق العاده ویژه فرهنگیان گفت : دنبال افزایش ( درصدهای کنونی ) فوق العاده ویژه نباشید.

منظور او اعتراض به درصدهای کنونی بود که در حال حاضر تصویب شده است و طبیعی است که در صورت تصویب ۵۰ درصد افزایش فوق العاده توسط دولت و سازمان برنامه برای کارمندان دولت ، فرهنگیان هم از ان ۵۰ درصد برخوردار می شوند.

فوق العاده ویژه مطابق قانون برای فرهنگیان تصویب شده است و برای فرهنگیان هم همان شرایطی که برای سایر کارمندان دولت اعمال شود ، صورت خواهد گرفت.

 
 
 
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
فقط توصیح بده عمل نکنداقای بدبخت
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
0
باسلام‌پس‌کارمندان‌‌اداری‌وخدمات‌وسرایداران‌چه‌همش‌شدبخش آموزش‌‌مگرماها جزاین سازمان‌نیستیم‌رتبه بندی معلمین عزیز و گرامی پس‌بقیه که‌درآموزش و پرورش خدمات‌ارایه می‌دهند‌چه‌می‌شودباتشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
0
درغگو ها مگر شما نگفتید تا سه روز دیگر احکام حقوقی فوق العاده ویژه فرهنگیان صادر می شود . حدود بیست و پنج روز از این قضیه می گذرد خبری نشد . با دروغ و کلک از معلمان رای گرفتی ؟ معلمان عقده ای کردید ؟
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار